PapaZero
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

+8
ramppari
Manninen N.
Huovinen V.
m3tsAEp31kk0
ivuorio
Hitman
Rannikko
Jöntti
12 posters

Sivu 1 / 4 1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

Viesti  Jöntti Ke Loka 26, 2011 10:48 am

Tästä ketjusta löydät kaiken tarpeellisen liittyen Berget 10: The Final Strike -peliin liittyen. Sana vapaa ja kysymykset suotavia.

Jöntti
Admin

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 26.10.2011

http://papazero.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty Vs: Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

Viesti  Jöntti To Loka 27, 2011 1:19 am



"Terve jälleen!

Kotisivut ovat nyt auenneet ja kuviot selkeytyneet jossain määrin. Pelinjohdon kanssa jutellessa ilmeni, että he ovat hieman meitä ajatellen tuon Zansian pistäneet peliin mukaan, mutta se ei ole viime kerran kaltainen kutsuosapuoli, vaan enemmän B7:sta tuttu SRP osapuoli, jonne myös muun maalaiset voivat ilmoittautua. Henkilökohtaisesti en usko, että ko. osapuoli on mikään suursuosikki vaan suuri joukko suuntaa joko Poldavialle tai NAFille, mutta kyllä sinne varmaan myös ulkomaan eläviä tulee mukaan. Ehkäpä tällä kertaa saamme kaikki suomalaisten mukaan hieman helpommin kuin aikaisempana kahtena vuonna.

Teiltä saaduissa palautteissa kaikki halusivat pelata samassa porukassa suomalaisten kanssa ja aika moni toivoikin omaa osapuolta ja B7 tyylistä menoa. Nyt siltä on kutakuinkin tarjolla ja oma osapuoli antaa mahdollisuuksia soveltamiseen esim. LRRP -toiminnassa, komentajan tekemien päätösten mukaisesti. Viime vuoden kaltaista nauhojen vaihtomahdollisuutta meille tuskin tulee tänä vuonna, vaan homma on hieman enemmän suoraviivaista tällä kertaa. Zansia on siis meille tehty, mutta muillekin osapuolille saadaan haluttaessa toki mennä. Päätetään asia yhdessä sitten tulevassa palaverissa.

Zansian kuviot:
Zansia osapuoli on jaettu kahteen. Jalkaväkeen ja Cobra QRF -joukkoon. Näistä jälkimmäinen mönkijöillä liikkuva iskujoukko. Molemmat osastot toimivat tod. näk. saman komennon alla ja samassa tukikohdassa. Pelinjohto on luvannut selvittää paljonko mönkijävuokra maksaisi viikolle. Nopea arvio oli 300-400€ per viikko kahden hengen mönkijälle. Tätä vaihtoehtoa ja hintoja selvitellään myöskin. Ehkäpä saamme pelinjohdon avustuksella jonkun hyvän kimppatarjouksen vuokramönkijöistä. En usko että noita mönkijöitä on tulossa niin paljoa että ko. osapuoli menee täyteen lainkaan. Joten jos mönkkärihomma voisi kiinnostaa, niin siihen voinee siirtyä myös myöhemmin kun mönkijäkuviot selviävät tarkemmin. Periaatteessa voi ostaa lipun Infantrylle ja sieltä sitten siirtyä QRF -osastoon kun on hankkinut sen mönkijän käyttöönsä.

Komentorakenne:
Kuten aiemmin ilmoitin, emme Turun possen kanssa ole johtamassa tässä bergetissä toimintaa ja uutta komentoporukkaa kaivattiin. Mikko "Parzi" Partanen ilmoitti, että voisi vetää porukkaa, jos se muille miehille vaan passaa. Mikko on kolmen Bergetin läpikäynyt kaveri, joka hääri komentoryhmässä viime vuonna ja on ollut aktiivisena peliporukan vetomiehenä viime vuosina Oulussa. Mikolla on hyvä porukka, jonka kanssa hän hoitaa komentohommat yhdessä. Omasta puolestani Mikko varmasti hanskaisi homman varmasti, mutta päätetään komentorakenne lopullisesti sitten yhteispalaverissa.

Yhteispalaveri:
Pidetään B10 ensimmäinen palaveri maanantaina 31.10. klo 18.00 qnetin kanavalla #berget-johtajat
Nyt ei tarvita salaisia kanavia, kun touhukin on vähän "tavallisempaa". Jos ette itse pääse paikalle, niin laittakaa joku oman porukkanne aktiivi edustamaan ja sanomaan sana teidänkin puolestanne. Tässä vielä palaverin esityslista:

- Osapuolivalinnat ja lipun hankinta
- Komentorakenne
- Osaston toiminta pelissä (joukkuejohtoinen toiminta vai A-tiimit, infantryn ja QRF -joukkojen toiminta)
- Bussikyydit ja muut kyydit peliin
- Pelin aikataulu (nythän hommassa on alkujuhlat jo tiistaina, eli saavutaanko aiemmin jo paikalle juhlistamaan kymmenettä Berget-peliä)
- Ajoneuvot pelissä (autot, mönkijät etc.)
- Muuta mahdollista

Tavataan viimeistään siis palaverissa viikon päästä maanantaina!

T. Olli"

Eli mä menen edustamaan meitä tuohon irkkikokoukseen. Sen haluaisin nyt tietää, että kävisikö meidän äijille se, että lähdettäisiin TI 26. sijasta jo MA 25., jolloin ehdittäisiin tohon Pregameen. Mielipiteet tuosta "joukkuejohtoinen vai A-tiimit" komentoportaasta kaivataan!

Jöntti
Admin

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 26.10.2011

http://papazero.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty Vs: Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

Viesti  Jöntti Ti Marras 01, 2011 10:56 am

Aiheet

• Osapuoli
• Komentorakenne
• Varusteet/hankinnat
• Ajoneuvot
• Matkustaminen
• Aikataulut
• Ilmoittautuminen tapahtumaan

Osapuoli

• Osapuoleksi päätettiin Zansia
• Zansia on julkinen osapuoli ja pelaajapaikkoja on 200 (jalkaväki) + 100 (QRF).

Komentorakenne

• Tänä vuonna suomalaisosaston komennosta vastaa Mikko Partanen (Oulu)
• Osapuolelle tulee varmasti osallistujia myös muista maista, mutta tarkoituksena on, että koko osapuolen johto on suomalaisten vastuulla. Myös Zansian QRF:n ja ulkomaalaisista koostuvan osaston osalta.
• Komentorakenne on komppania ja ryhmät jaetaan perinteisen kaavan mukaan joukkueisiin. Joukkueenjohtajan apuna toimii komentoryhmään kuuluva vääpeli.

Varusteet/hankinnat
• OD-puku ja musta kommandopipo on pakollinen varuste Zansia-osapuolelle.
• Musta/valkoiset tunnistelaatat takin hihaan ja selkään samalla tavalla kuin viime pelissä (järjestetään yhteistilaus?) http://rossi.kuvat.fi/kuvat/Airsoft/Berget+9/P6260171.JPG/_small.jpg

Ajoneuvot

• QRF osastoon sallitaan vain ja ainoastaan mönkijät
• Jalkaväki voi käyttää muita ajoneuvoja
• Pelinjohto selvittää mahdollisuuksia mönkijöiden vuokraamiseen


Matkustaminen

• Ville Pajunen järjestää jälleen laivamatkan ja bussikuljetuksen Hki/Tku – Tukholma – Härnösand ja takaisin.
• Bussin aikataulu alustavasti: Lähtö Turusta maanantaina 25.6 iltalaivalla kohti Tukholmaa ja paluu 1.7 Tukholmasta aamulaivalla (perillä Turussa sunnuntaina illalla).

Ilmoittautuminen tapahtumaan

• Suomalaiset ilmoittautuvat (=ostavat lipun) Zansian Black Guard osapuolelle
• Lippujen myynti alkaa sunnuntaina 6.11. Lippuja myydään halvemmalla ensimmäiset 4 tuntia.
• HUOM! Ilmoittautumislomakkeen ”Nick” kenttään laitetaan ”Sukunimi, Etunimen ensimmäinen kirjain”, esim. ”Vesakoski, O”
• HUOM2! Yhteiskuljetukseen ilmoittaudutaan erikseen. Ohjeet tulevat myöhemmin.
• Jos liput Black Guard osapuolelle loppuu ja haluat silti osastoon niin varaa lippu Zansian QRF:lle. QRF:n puolelta siirrellään sitten tarpeen vaatiessa.

Yhteystiedot

• Komentaja email: berget.komentaja@gmail.com
• Foorumi: http://www.turkusoft.info/smf/index.php?PHPSESSID=g1l7ou4rulaehm19vhl18qstd1&board=37.0


Pitkälti kokous meni miten odotinkin. Ainoa draama mitä hommassa nähtiin oli se, että komentajan roolin olisi halunnut ottaa myös Koalitiossa pelaava "Puma" mutta hänen johtamistyylinsä olisi ollut "Tehokkuus tärkein, hupi vasta sitten" tyylinen, jolloin suurin osa äänesti Parzin puolesta eli ts. samanlainen johtaja kuin Olli. Ollille itse tulee muksu taas kesällä, joten jättää tän reissun väliin kokonaan.
Noista hihamerkeistä ei vielä kauheasti turistu eikä ole varmaa, että tilaavatko kaikki uudet merkit vai uudelleenkäytetäänkö noita vanhoja. Luultavasti uudelleenkäytetään sillä yli 50% omistaa hyvät sellaiset jo.
Meidän posse pitäisi tällähetkellä käsittää ainakin:
-Joel
-Ilkka M.
-Ilkka V.
-Ville
-Saniainen

Muhis ja Iiro vielä ei tiedossa, yritetään saada äijät kuiteski mukaan.


Jöntti
Admin

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 26.10.2011

http://papazero.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty Vs: Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

Viesti  Jöntti Pe Marras 04, 2011 2:44 am

Muhis ei näillä näkymin ole tulossa mukaan, ellei joku nyt sitä kiristä/lahjo Crying or Very sad . Porukkaan liittyy myös Niilo Rannikko, hän voi itse esitellä paremmin itsensä tässä ketjussa, sillä on aika tuntematon itsellenikin Wink

Jöntti
Admin

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 26.10.2011

http://papazero.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty Vs: Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

Viesti  Jöntti Pe Marras 04, 2011 1:08 pm

Ja muistutuksena kaikille uusille/vanhoille lipun ostajille. Ette ota mitään muuta kuin lipun ja yövytte Berget teltassa. Ruokapalvelu ei meitä hyödytä, kuulat on paskoja, mitään suojalaatikkoa ette tarvii ja kaasutkin saa Suomesta tuotua.

Jöntti
Admin

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 26.10.2011

http://papazero.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty Vs: Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

Viesti  Jöntti Su Marras 06, 2011 12:27 pm

Liput hankittu:
Ilkka M. (Jöntti hankki)
Saniainen (Jöntti hankki)
Jöntti
Ilkka V.

Toivottavasti Ville ja Niilo saitte liput, jos ette vielä tehneet niin liittykää Zansian QRF osastoon, sieltä sitten siirrellään ihmisiä infrantyyn kun lisää lippuja avautuu.
Lähetän Meertolle ja Saniaiselle vielä kopiot huomenna lippujen varauksesta.

Jöntti
Admin

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 26.10.2011

http://papazero.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty Vs: Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

Viesti  Rannikko Ma Marras 14, 2011 8:02 am

Joo, eli terve vaan kaikille. Nimi on Niilo Rannikko ja olis tarkotus sitten kesällä tulla mukaan tonne Bergettiin. Oon softannu tässä jo aika pitkän aikaa, suurimmaksi osaksi Naantalin suunnalla. Pari vuotta sitten muutin Turkuun ja nyt kesällä olen pikkuhiljaa alkanut käymään pääsääntöisesti Turkusoftin peleissä, tosin olen aktiivisesti vielä mukana myös Rymättylän toiminnassa.
Pitää nyt häpeäkseni myöntää, että vaikka kauan on tullut harrastettua, en ole edes Suomen skenaariotarjontaan kauheasti tutustunut, kuin vasta viimeisenä parina vuotena. Enemmän on kokemusta juuri viikonloppupeli tyylisestä pelaamisesta, mutta eiköhän viimeistään ensikesänä tuohon toiseenkin pelimalliin tule tutustuttua aika perusteellisesti.
En itse taida teitä kaikkia vielä tuntea, mutta tarkoitus on käydä peleissä läpi talven, että eiköhän jokaiseen tule jossakin vaiheessa törmättyä. Oon kaiketi ihan rento kaveri et saa tulla juttelemaan, et ei kai tässä muuta, kun peleissä nähdään.

Niilo Rannikko

Rannikko

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 08.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty Vs: Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

Viesti  Jöntti Ma Marras 14, 2011 10:23 am

Tervetuloa remmiin vain. Eiköhän tässä puolen vuoden aikana tule koko porukka tutuksi, vaikka pari onkin intissä.

Muistakaa nyt maksaa tuo pelimaksu ennen kuun loppua, sillä muuten teidät poistetaan listalta ja sitten joudutte hankkimaan lipun kalliimmalla Smile Tärkeintä on muistaa lisätä se "berget/ticket-id" siihen viestikenttään, että tietävät keneltä on tullut!

Jöntti
Admin

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 26.10.2011

http://papazero.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty Vs: Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

Viesti  Jöntti Pe Marras 18, 2011 10:46 am

Luomanen, Jöntti ja Meerto ovat maksaneet. Muistakaa loputkin maksaa ennen 30pv. Ainiin, 2000 pelaajan raja meni rikki, mutta toivonmukaan käytänössä ei saavu paikalle kuin alle 1500 niin itse olen tyytyväinen.

Suomalaisrintamalla ei ole ollut mitään tiedotettavaa vielä, luultavasti odotellaan sitä, että kuukausi loppuu ja nähdään kuin moni oikeasti on tulossa peliin. Silloin luultavasti avautuu myös itse Berget foorumien Osapuolikeskustelualueet, joille kaikki halukkaat voivat anoa lupaa.

Jöntti
Admin

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 26.10.2011

http://papazero.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty Vs: Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

Viesti  Jöntti Ti Joulu 13, 2011 6:31 am

Näyttävästi Suomestakin voi saada ihan hyviä tarjouksia:
http://www.turkusoft.info/smf/index.php?topic=5811.0

Eli vaikka osalle meistä on nyt varattu hihanauhat Berget crewin puolesta, niin ajattelin, että perkele täytyy sitä suomalaista tukea ja perua oman hihanauhatilaukseni. Ymmärtääkseni se on mahdollista, tosin saattaa ehkä kestää hetki ennenkuin Berget mitään vastaa. Ja koska porukassa on kivaa, niin aijon kysellä teiltä vielä tarkemmin, että ketkä haluavat tukea suomalaista ruotsalaisen sijaan. Very Happy

P.S. Ja juu, ei tilata Wandalilta vaikka siltäkin joku tarjous joskus tulisi.

Jöntti
Admin

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 26.10.2011

http://papazero.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty Vs: Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

Viesti  Hitman Ke Joulu 14, 2011 4:11 am

Itse ainakin olisin kiinnostunut noista nauhoista. Pitäähän sitä suomalaista tukea Smile

Hitman

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 07.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty Vs: Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

Viesti  Jöntti Ke Joulu 14, 2011 8:27 am

Eihän Hitmanilla ja Rannikkolla ollut tuollaista hihanauhaa tilattu Bergetin puolesta? Jos ei niin, sitten mun, saniaisen ja Meerton ainoastaan täytyy hommata rahat takaisin (Mä hoidan).

Jöntti
Admin

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 26.10.2011

http://papazero.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty Vs: Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

Viesti  Rannikko To Joulu 15, 2011 12:10 pm

Juu, en ottanut sitä hihanauhaa, kun ajattelin, että sen juuri tällä tavalla voi hankkia myös ihan Suomesta. Eli olen kyllä tuossa mukana.

Rannikko

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 08.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty Vs: Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

Viesti  Hitman La Joulu 17, 2011 5:29 am

Itselläkin on tarkoitus ottaa nauhat suomesta, joten mukana tilauksessa ollaan

Hitman

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 07.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty Vs: Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

Viesti  Jöntti La Joulu 17, 2011 7:03 am

Juu kyllä me koko porukalle hoidetaan nauhat Suomesta. Hoidan vain ensin mun, Saniaisen ja Meerton rahat takaisin ja sen jälkeen lähetän tilauksen "Aseveljelle".

Jöntti
Admin

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 26.10.2011

http://papazero.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty Vs: Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

Viesti  Jöntti To Tammi 05, 2012 10:55 am

Sain bergetiltä vastausta:

Hello,

Sorry for the long wait for a reply. We have had something of a break during
christmas and new year.

As stated in our terms of agreement we do not do any refunds. However, I can
assist by moving these armband orders to other players on request.

Regarding the lack of information from our side. Where have you searched or
asked for additional information?

Best regards

Eli Mä, Saniainen ja Meerto mennään sitten Berget hihanauhoin. Noh tuskin se kovin iso tappio on ja eiköhän ne ihan ok kamaa ole.
Tästä huolimatta aijon hoitaa nauhojen tilauksen Ilkalle, Hitmanille ja Niilolle. Pysyy langat yksissä käsissä sitten.
Tosin nyt tarvitsen sitten herroilta tiedot noista hihanauhojen koista: http://www.turkusoft.info/smf/index.php?topic=5811.msg29844#msg29844
Eli eikun mittoja kertomaan, mä hoidan maksun ja karhuan sen teiltä jälkikäteen. 1.2.2012 on siis takaraja tilauksen tekoon!

Jöntti
Admin

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 26.10.2011

http://papazero.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty Vs: Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

Viesti  ivuorio La Tammi 14, 2012 3:19 am

Sori kun taas meni tääkin vähän pikäks... koko ois toi 33-38. Sil oletuksel etteihaukkari kauheesti kasva..

ivuorio

Viestien lukumäärä : 25
Join date : 27.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty Vs: Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

Viesti  Rannikko La Tammi 14, 2012 9:00 am

Juu, sori viivästyksestä. Mulle tollanen 29-34 kokonen.

Rannikko

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 08.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty Vs: Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

Viesti  Hitman La Tammi 14, 2012 11:34 am

Mulle tulis 33-38cm kokoinen.

Hitman

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 07.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty Vs: Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

Viesti  Jöntti Su Tammi 15, 2012 12:56 am

Tilaus lähetetty Aseveljelle, mä hoidan maksun ja perin teiltä saatavat myöhemmin.

Jöntti
Admin

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 26.10.2011

http://papazero.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty Vs: Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

Viesti  Jöntti Ke Maalis 07, 2012 3:20 am

Noniin lopulliset joukkuejaot on tehty ja olen lähettänyt ne teille sähköposteihin, jotka olen saanut.

Muutamia huomiota:
-5 Tuntematonta äijää meidän ryhmässä, otetaan äijät hyvin mukaan ja kutsutaan tälle foorumille ja siirretään tämä ketju julkiselle puolelle.
-Meidän joukkueelta puuttuu vielä JoJo sekä Linkkiupseeri. Perjaatteessa olisin itse kiinnostunut jommasta kummasta hommasta, mutta koska meillä ei tietääkseni ole toista innokasta RJ:tä/väliaikaista johtajaa, niin toivotaan jonkun toisen ottavan nuo roolit.
-Joukkueet ja ryhmät on merkitty uudella tavalla. Alunperin meidän ryhmä piti olla G-ryhmä I love you mutta nyt ollaan C1 eli Charlie joukkueen 1 ryhmä.
-2. Ryhmä koostuu pääasiassa tuntemattomista, osa ainaski Helsingistä ja mukana tuossa EHASAssa (joka järjestää Stawberryhillsin). Ja valitettavasti myös herra mustapekka eli Wandall Evil or Very Mad Oli alunperin 2 komppaniassa, ja saanu pysyä siellä... En tule moittimaan, jos ette ole kilttejä sitä kohtaan. Itse en lupaa olla. Mad
-3. Ryhmä on Hesalaisia(?) ja tuttuja Turkulaisia.
-Komppania itsessään vaikuttaa hyvältä, paljon hyviä porukoita ja osapuolen ainoat ulkomaalaiset. Meidän onneksi nämä ulkomaalaiset ovat sieltä parhaimmasta päästä ja Salon äijät on vielä niiden kanssa.
-Meillä on komentoryhmässä Venäläinen, jonka avulla saadaan radiokuuntelulla hieman selvää Poldavian Venäläisten keskusteluista. Meidän komppanian johtaja on "Jdoe" eli Partasen Mikon kakkosmies.


Kun ollaan saatu yhteys näihin uusiin äijiiin, niin teen merkkitilauksen.

Jöntti
Admin

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 26.10.2011

http://papazero.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty Vs: Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

Viesti  m3tsAEp31kk0 Ke Maalis 07, 2012 8:32 am

Vaikken osallistukkaan niin täytyy kysyä, että miten isot ryhmät teillä on jos siinä on te (~5) + vielä 5 jotain tuntematonta.

m3tsAEp31kk0

Viestien lukumäärä : 8
Join date : 04.11.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Turku

Takaisin alkuun Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty Vs: Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

Viesti  Jöntti Ke Maalis 07, 2012 9:03 am

6+5, eli meitä yksi enemmän. Tän siitä saa kun kaverit jättää välistä Very Happy

Jöntti
Admin

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 26.10.2011

http://papazero.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty radiopuhelin

Viesti  Hitman Ke Maalis 07, 2012 10:18 am

Berget sen verran suuri peli, että radiopuhelimelle on varmasti tarvetta.
Minkälaisia/mistä ostettuja radiopuhelimia teillä on käytössä?

Hitman

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 07.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty Vs: Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

Viesti  ivuorio Ke Maalis 07, 2012 12:12 pm

Nii tosiaan noita radio vois olla hyvä vähän pohtia: pistäskö mukaan ottaa sekä PMR että LA, jos molemmat omistaa. Vai tuleeko komentoporras henkilökohtaisesti vetämään turpaan jos näin teen?
Ja sit semmonen offtopic asenne juttu, että kaikki ei ehkä oo ihan niin huonosti suhtatutuvia "Wandalin" suhteen, ni ei sitä varmaan tarvi yhtää mustamaalata. Tai musta se ainakin on aika lapsellista että sitä pitää joka välissä koittaa dissata...

ivuorio

Viestien lukumäärä : 25
Join date : 27.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7. Empty Vs: Berget 10: The Final Strike 25.6-1.7.

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 4 1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa